zdrowie

img

Dla uzupełnienia treningu HIIT nie zapomnij wpaść na zajęcia Mobility lub Stretching. Grupa nabyła, większościowy pakiet w FitnessClub S4 oraz Fit Fabric, a także dodała do swojego czeskiego portfolio kilka klubów zagranicznych, głównie w Czechach.

Benefit Systems jest także największym w kraju pośrednikiem fitness zapewniającym dostęp do sieci siłowni, klubów fitness i innych obiektów sportowych bezpośrednio klientowi lub przez pracodawcę. FITNESS AQUA posiada salę do grupowych zajęć fitness, strefę do zajęć rowerowych - spinning, strefę do ćwiczeń na wolnych ciężarach, strefę cardio oraz strefa do treningu siłowego. - Prawidłowo wykonuje różne ćwiczenia angażujące duże grupy mięśniowe: pośladki, uda, brzuch, grzbiet, ramiona z przyborami oraz bez przyborów /obserwacja zachowań studenta podczas ćwiczeń.

To na pewno duży komfort dla osób ćwiczących, że nie muszą się martwić odpowiednie nawodnienie, ponieważ to my to dbamy. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. BPU - to zajęcia zaczynające się od krótkiej rozgrzewki aerobowej, po której przechodzimy do właściwej części zajęć - kompleksowego zestawu ćwiczeń.

Składa sie z ćwiczeń, w których praca proporcjonalnie i harmonijnie obciążanych wielu partii mięśniowych, powiązana jest z określoną sekwencją ruchową, która w sposób naturalny buduje i rozwija poszczególne mięśnie. Jego celem jest rozwój tych partii mięśni, które nie są aktywne w trakcie codziennych ćwiczeń. Jego celem jest nauczanie jak za pomocą odpowiednich ćwiczeń oraz technik uzyskać zdrowe, dobrze oddychające ciało oraz spokojny, wolny od zbędnych napięć umysł.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla otrzymywania przez Panią/Pana newslettera. Wierzy że każda kobieta powinna dbać organizację swojego czasu tak aby znaleźć chwilę tylko dla siebie, a siłownia i fitness jest idealnym sposobem na utrzymanie swojego ciała zarówno w sferze fizycznej i emocjonalnej. Jestem osobą żywiołową, energiczną i podczas moich zajęć uczestniczki zostaną obdarzone niesamowitą dawką pozytywnej energii, która zostanie w nich długo po treningu.

Polecane są szczególnie dla osób które prowadzą siedzący lub stojący tryb pracy. Ćwiczenia wykonywane są spokojnie, a tempo narzucane jest przez łagodną muzykę. Zajęcia na trampolinie wzmacniają i kształtują sylwetkę, poprawiają kondycję, są idealne dla osób chcących zgubić nadmierną masę ciała.

Pozwala spalić dużą liczbę kalorii, pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz pięknie ukształtować mięśnie nóg i pośladków, a także wzmocnić partie mięśni przykręgosłupowych. Od tej pory już wszystko w Twoich rękach jak szybko zobaczysz „sześciopak” na swoim brzuchu, bo tylko poprawna technika, regularność treningów i wybór opcji najtrudniejszych ćwiczeń proponowanych przez Instruktora to gwarantowany sukces. Instruktor w czasie treningu podaje opcje do każdego ćwiczenia np. bez SmartBand, mniejszy zakres ruchów, pozycja ciała.

Trening ten znakomicie nadaje się też dla mężczyzn, którzy chcieliby schudnąć oraz przyzwyczaić ciało do ćwiczeń z obciążeniem. Podczas jednych zajęć można spalić minimum 590 kcal i po skończonym treningu metabolizm wciąż jest na wysokim poziomie, proces redukcji tkanki tłuszczowej przedłuża się nawet do kilku godzin! Więzadła i ścięgna mięśni potrzebują trochę czasu, aby przyzwyczaić się do tego treningu, dlatego nie przeciążaj ich zbyt mocno na początku!